Great Expectations – Charles Dickens


Prima data am auzit de cartea asta cand aveam cam … 9 ani.Sa fiu sincera ,la varsta aia nu prea eram eu innebunita dupa carti,dar cumva mi-a atras atentia titlul.Stiam ca o am pe undeva prin casa,asa ca am cautat in fiecare colt ,si pana la urma am dat de ea , dar era in engleza.Ok , am citit ceva ,dar fara prea mari rezultate ,pentru ca nu intelegeam tot.Iar acum ceva timp am dat de ea ,si am citit cam jumatate pana acum.

E o poveste care te lasa fara cuvinte, chiar mi-a placut.Stiu ca au avut-o si la ziarul Adevarul (daca nu ma insel)dar in romana, daca nu v-o permiteti o puteti citi AICI(Engleza), (Romana)    sau ,daca sunteti genul de persoana care nu prea are timp sa citeasca sau pur si simplu ar vrea sa stie povestea dar nu sunt atrasi de citit ,ar putea viziona cea mai recenta  ecranizare AICI .Tin  sa va spun ca ecranizarea are 3 parti ,bune , dar (mereu exista un „Dar”) sunt omise niste detalii,e putin schimbata.

 

 

„Istoria senzationalei vieti a lui Pip constituia, pentru Dickens, un argument pentru a demonstra modul in care, intr-o lume unde banul era idolatrizat, unde valoarea era calculata in functie de acest etalon, averea altera sensibilitatile cele mai pure. […]

Descoperirea treptata a valorilor existentei, de-a lungul experientelor sale, face din Pip unul dintre cei mai complecsi eroi dickensieni si din Marile sperante romanul cel mai solid construit dintre toate cartile de succes ale lui Charles Dickens. O opera unde diversele etape ale „marilor sperante“ traite de Pip capata un profund inteles autobiografic, pentru ca, urmarind cu atentie povestea rostita de erou, deslusim vibratii ale glasului lui Dickens, amintindu-si propriile intamplari si sperante.“, Dan Grigorescu

 

Great Expectations 2011 – Pip(Douglas Booth) ; Estella (Vanessa Kirby) ; Miss Havishman (Gillian Anderson)

 

Editura : Leda

Traducere: Cristina Jinga
ISBN: 973-102-048-8
Nr pagini: 576
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2007

Pret:39RON

Lasă un răspuns

