Gallagher Girls (#1)


Cammie Morgan is a student at the Gallagher Academy for Exceptional Young Women, a fairly typical all-girls school-that is, if every school taught advanced martial arts in PE and the latest in chemical warfare in science, and students received extra credit for breaking CIA codes in computer class. The Gallagher Academy might claim to be a school for geniuses but it’s really a school for spies. Even though Cammie is fluent in fourteen languages and capable of killing a man in seven different ways, she has no idea what to do when she meets an ordinary boy who thinks she’s an ordinary girl. Sure, she can tap his phone, hack into his computer, or track him through town with the skill of a real „pavement artist”-but can she maneuver a relationship with someone who can never know the truth about her?

Cammie Morgan may be an elite spy-in-training, but in her sophomore year, she’s on her most dangerous mission-falling in love.

Am terminat Gallangher Girls (#1) acum cateva zile . Sa va spun sincer, inceputul m-a plictisit ,mai mult ,cand a intrat si Macey in poveste si cu toate fitele ei, incepusem sa ma enervez.Tot ma uitam la descriere,nu intelegeam nimic, citeam si citeam si citeam si nu mai aparea Josh.Imi venisera tot felul de idei ca „Poate Cammie se indragosteste de Solomon,dar nu are cum  ,ca el e mai invarsta „si bla bla.Dar,am continuat sa citesc, si mi s-a inmuiat inima cand am dat de intalnirea lor neasteptata din parcul de distractii.Mi-am spus: „Gata! El e!”. Si de acolo a inceput partea interesanta.Chestia aia cu urmaritul si faimosul „borcan cu miere” e fantastica.A! sa nu mai spun de gunoi,cine se gandea la asa? Eu ,nu ,va spun.

Mi-a placut de Macey,cand a trecut de partea lor,Cammie , Bex si Liz, mai ales atunci cand trebuiau sa pastreze un secret fata de Bex(Cammie, si profesorii – tatal ei tocmai fusese dat disparut in misiune pentru ca ratase 3 apeluri ,el fiind spion).

Nu stiu,cred ca e un leac impotriva tristetii ,unul foarte bun,mai ales cand Cammie e „rapita” si bagata intr-o dubita neagra ,tocmai dupa ce se despartise de Josh ,iar acesta vede si crede ca ea chiar a fost rapita,urmareste dubita ,si suna la 911-el nestiind ce se petrece. :)) Oh,si sa nu mai spun de faptul ca si el isi face aparitia in timpul testului (in acel loc in care se oprise dubita,avea loc un test pentru fetele Gallangher).Moment in care Josh afla adevarul.

Chiar cand credeam si eu ca se termina cu un Sfarsit Happy, mama lui Cammie (directoarea) ii da baiatului sa bea un ceai (folosit pentru a sterge amintirea individului) de care nu se stie nimic pana in momentul in care J. iese din scoala ,si ii spune lui C. „Spune-i mamei tale ca-i multumesc pentru ceai!”.Mda,moment in care mi s-a oprit inima!

Trebuie citita cartea , si daca nu ati mai gasit-o la chiosc ,sunati la Ledabooks si comandat-o,sau pur si simplu duceti-va la librarie!

„Doua mere ,doua pere,v-am pupat la revedere!”

(daca mai tineti minte)

 –L.

Lasă un răspuns

