Gallagher Girls (#2)


Si uite asa s-a dus si vol.#2 din „Gallagher Girls”.Stiu ca data trecuta am dat primului vol. 4 din 5 stelute ,ultima parte fiind cea mai interesanta, (cam asa sunt primlele volume ,stiti si voi)dar de data asta dau 5/5.Merita!

Asa cum stiti Cammie Morgan,s-a despartit de Josh ,lucrurile nu stau mai bine pentru cei doi nici in volumul acesta ,nu s-au vazut decat de 2-3 ori (nu mai stiu sigur de cate ori),dar de fiecare data Cam era cu unul dintre baietii de la institutul Blackthorne (scoala pentru viitorii spioni) ,Zachary Goode,iar din nefericire pentru ea ,Josh era acum cu DeeDee.Colegiul Gallagher gazduise pentru un semestru 15 baieti Blackthorne, pentru ca fetele sa isi creeze legaturi de prietenie folositoare in viitorul lor de spioane, motiv de bucurie pentru colegele sale ,dar Cammie nu era prea incantata ,deoarece Zach dovedise ca stia prea multe despre ea,iar ea ,inca nimic despre el, iar de cand il cunoscuse Cam nu-l credea decat un infumurat ,enervant ,egoist.

Avusesera parte de cateva teste impreuna, unul in care Cam esuase ,intarziint 4 secunde (fiind si primul test in cale il intalnise),al 2-le terminandu-se cu un „COD NEGRU” si in care se avusese o intamplare comica (fugise de la testul practic pentru ca sutienul ii se desfacuse in timpul unui dans si o rupsese la fuga pe coridoarele scolii ,desi asta era interzis in timpul testului.) :

„- Buna Fata Gallagher ,ma gandeam ca te gasesc aici.

Ceea ce era un lucru rau pentru ca : A)N-a parut decat putin surprins sa ma vada acolo – fapt care inseamna ca sunt previzibila si ,credeti-ma, pentru persoanele din serviciile secrete, previzibilitatea este un lucru foarte rau; si B)Sunt aproape sigura ca sutienul se mai tinea doar intr-un fir de ata – la propriu! Cred ca era agatat de marginea ciorapilor sau asa ceva pentru ca il simteam leganandu-se in jurul coapselor.(…)

-Ce faci aici ? am murmurat.

-Te caut pe tine.

-De ce? am intrebat, desi eram aproape sigura ca nu stia ca venisem aici ca sa-mi pot scoate sutienul si sa-l ascund in pasajul secret din spatele tapiseriei familiei Gallagher. Totusi am simtit nevoia sa verific .

-Pentru ca aici ai venit data trecuta.

-Oh.

-M-am gandit ca aici vii…cand esti suparata

(…)

-Deci care e problema Fata Gallagher?

Si atunci sutienul mi-a cazut la picioare.”

 

Iar apoi ,ultimul test ,(esential pentru absolvirea Nivelului Unu)despre care nimeni nu stia nimic  -decat profesorii – care incepe inca din clipa in care toti elevii Gallagher ,inclusiv baietii, au iesit in oras, momentul in care Cam era cu Zach si ei isi dadusera seama ca cineva ii urmareste,pana in momentu in care pleaca toti in misiune sa salveze viitorul absolventilor Gallagher (toate datele erau pe un CD ) tocmnai in acel depozitul care apartinea scolii ,prezentat pentru prima data in primul volum.

Cartea se termina cu primul si probabil ultimul sarut  al lui Cam cu Zach,moment in care inima mi s-a oprit pentru cateva secunde ,ca un soc ,desi nu stiu de ce pentru ca stiam ca trebuie sa se intample ,mai devreme sau mai tarziu.

>>M-am intors incet, am dat sa plec – catre prietenele mele,catre viitorul meu si ceea ce ma asteapta in continuare.

-Oh, si ,Cammie.

Cand am auzit asta ,m-am rasucit pe calcaie, asteptandu-ma sa-l aud aruncand o gluma sau spunandu-mi „Fata Gallagher”. Ultimul lucru la care m-am asteptat a fost sa-i simt bratele cuprinzandu-ma, sa simt lumea intreaga intorcandu-se cu susul in jos cand Zach m-a inclinat pe spate in mijlocul holului si si-a apasat buzele pe buzele mele.

Apoi a afisat zambetul pe care ajunsesem sa-l cunosc.

-Intotdeauna termin ce am inceput, a spus.

(…)-Asadar ,ne despartim?am intrebat.

-Haide, Fata Gallagher. Zach s-a intors spre mine. Mi-a facut cu ochiul. Care e probabilitatea?

(…)>>

 

 

Cammie Morgan is back, and it’s clear that her life hasn’t calmed down since the events of I’d Tell You I Love You, But Then I’d Have to Kill You. At first, giddy anticipation is in the air. Gallagher Academy, Cammie’s elite spy school, is hosting a visit from a covert training center for boys. Soon after the boys’ arrival, though, everything goes dangerously awry when a series of security breaches are discovered at the academy. Worse yet, teenage agent-in-training Cammie is being blamed for the penetration. With the school’s top-secret status at risk, the Gallagher Girls have to work quickly to save their beloved school.

Rating: 4.17 of 5 stars 4.17

2 thoughts on “Gallagher Girls (#2)

    • Multumesc! >:D< Mi se pare ca am sris prea putin,dar sincer nu prea am avut timp. E super cartea,mai ales sfarsitul ,iar vol.3 apare pe 18, si timpul trece cam incet ;))

Lasă un răspuns

