14 decembrie


Stiu ca nu am mai postat de ceva timp ,dar am inceput scoala, si stiti cum e ,”invata toata ziua!!”.Imi pare rau ca o sa intru mai rar, dar asta e🙂

Si … acum cateva secunde am vazut ceva pe pagina  de Facebook a celor de la editura RAO…

Ceva imi spune ca si voi asteptati filmul ,acel film! E vorba despre ecranizarea cartii The Hobbit de J.R.R. Tolkien care o sa apara pe data de 14 Decembrie, dar inainte de asta asigurati-va ca ati citit cartea.

iată aici site-ul oficial al filmului: http://www.hobbitul.com/

 

 

 

Lasă un răspuns

