Bianca2b – Concurs
Atentie! Bianca a mai prelungit cu 3 zile acest concurs, asa ca nu ezitati! Si Bafta tuturor!

bianca2b

Update: Concursul se prelungeste cu inca 3 zile, pentru ca acum nu am timpul necesar sa fac listele cu concurenti. Imi pare rau. Deci, castigatorul va fi anuntat pe data de 20.🙂

Astazi dau startul unui nou concurs. A trecut cam mult timp de la ultimul concurs si astazi am zis ca trebuie neaparat sa va ofer un concurs nou. Premiul o sa va placa, asa cum mi-a placut mie! Este vorba despre o copie SEMNATA din cartea „The Mephisto Covenant” de Trinity Faegan, impreuna cu un semn de carte si un tatuaj. Daca sunteti curiosi de parerea mea despre carte , puteti citi recenzia pe care am scris-o aici .

Regulile concursului:

Pentru a castiga aceasta carte, trebuie sa lasati un comentariu aici, raspunzand la intrebarea „Care a fost prima carte pe care ati citit-o?” . Simplu, nu?

Puncte in plus:

  1. Like la pagina de Facebook a…

Vezi articol original 56 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

