Gallagher Girls #3


Rating :4.22 of 5 stars 4.22

„-Paunul s-a pus in miscare,  a soptit in manseta unul dintre agenti , in timp ce-o urmam pe Macey prin temporarul cartier Witers-McHenry(…).

-Doamne Cameleonule ,ai idee cat de greu e sa dea omul de tine?(…)Cum sa-ti spun, am sunat mai intai la scoala,dar tu ai incercat vreodata sa scoti ceva de la domnisoara Buckingham?A turuit mai departe colega mea de camera linistita de parca nu fata ei ar fi aparut la toate televizoarele din America exact in acel moment. In orice caz, a adaugat ea, pe urma m-am interesat la Serviciile Secrete,si ..

-Ia stai, am intrerupt-o eu.Serviciile Secrete ti-au dat numarul de telefon al bunicilor mei?

-(…)din surse mai secrete.

-Agentia?

-Liz!

Pasii de-abia  ni se auzeau pe mocheta cand am intrat in  tunelul care lega, pe sub strada, centrul de conferinte cu hotelul.

(…)

-Paunul soseste la locul faptei.

-Asadar ,pot sa-ti spun si eu Paunul?am incercat sa o tachinez.

-Depinde: Mai vrei sa te simti in siguranta cand dormi in… (…)”

„Don’t judge a girl by her cover” – Vol.#3 suna cam asa:

Dupa cum v-am spus si ati si citit in  recenzia precedenta (Cross my heart and hhope to spy), Cammie Morgan- fiica directoarei colegiului Gallagher pentru tinere exceptionale, se indragosteste de unul dintre elevii scolii de spionaj pentru baieti, Zack, personaj ce isi face aparitia si in aceasta parte.

Daca inca nu v-ati apucat de aceasta serie , va sugerez (pentru a treia oara) sa incepeti de maine !

Probabil ca va amintiti ca Macey McHenry este fata politicianului McHenry, eh , in volumul 3 din seria The Gallagher Girls ,Cammie si Macey sunt implicate intr-o „Incercare de rapire”(ca sa spun asa), pe acoperisul cladirii in care se desfasura campania tatalui lui Macey.

In cele din urma cele doua spioane reusesc sa scape cu viata din aceasta nefericita intamplare, dar nu pentru mult timp.Este chemata o agenta ,pentru a avea grija de Macey – toti credeau ca era vorba de Macey si campania tatalui -agenta ce se dovedeste a fi Abby- sora directoarei si matusa lui Cammie.

„-Tu ca cauti aici?

Apoi a zambit cu superioritate si a zis :

-Sunt foarte interesat de politica din Ohio.

-Dar tu nu ai varsta pentru vot!

-Mda,dar pot sa prticip la campanie, mi-a replicat.

-Esti cam departe de Blackthorne.

-Mda, mi-a raspuns,zambind.Ei bine, am auzit ca Macey McHenry avea sa-si faca aici cea dintai aparitie publica dupa conferinte(…)si stiu ca unde e o Fata Gallagher ,de obicei mai sunt si altele.

-Asa e, suntem ca focul si fumul.

-Cam asa ceva.(…)Credeam ca ti-ai jurat sa te tii deoparte de coridoarele secrete si de topoganele pentru rufe, dar presupun, a inceput el dar nu si-a mai dus la sfarsit fraza.

-Dar tu de unde stii de topoganul pentru rufe?

Zach a inspirat adanc, dupa care ,zambind, s-a aratat cu degetul,asa cum avea obiceiul si a zis : Spion.

(…)Sunt si fetele aici ?a insistat el .Si Solomon?

Normal ca sunt.”

Dupa momentul asta ,Zach este banuit de fete ca ar lucra cu  cei rai. Insa el era de partea lor, si le dovedeste  asta in timpul petrecerii oficiale de asteptare a rezultatelor alegerilor pezidentiale a echipei Winters-McHenry, unde se stransesera toate ,Bex,Cammie,Liz(su acoperire ,normal – ele neavand voie sa iasa din campus) pentru a o apara pe Macey in cazul unei posibile incercari de rapire.

Intamplarea ia cu totul o alta intorsatura, rapitorii (descoperiti de Agente ca fiind membrii ai Cercului Cavan) isi fac aparitia ,numai ca nu Macey era victima, ci Cammie, matusa sa Abby este impuscata in momentul in care o aparase pe Macey, iar Cammie ,incearca sa scape din mainile barbatilor , este pusa jos, legata ,aproape adormita din cauza unei batiste imbibate intr-o solutie pusa la gura  ,dar nu si rapita, deoarece fusese salvata de Zach, Solomon ,mama sa, cele 4 prietene ale sale si restul agentilor.

Matusa sa supravietuiteste ,intr-un final, primul semestru se termina cu bine pentru celelalte colege , dar nu si pentru Cammie. „Pune mana pe ea!” cuvintele inca ii mai rasunau in minte.

„Aveam in maini geaca lui Zach,asa ca mi-am pus-o pe umeri.Am lasat-o sa-mi atarne pe umeri,grea si calduroasa, si frigul mi s-a parut un pic mai departe. Cand mi-am varat mainile in buzunare, am simtit ceva atingandu-mi degetele.Am scos afara o bucata de evapohartie si am studia caligrafia pe care o vazusem de doua ori pana acum :

Distractie placuta la Londra
-Z

Si atuci, in ciuda tuturor,am zambit, am privit biletul, si am stiut ca primavara avea sa vina: mereu vine.Asa ca am stat sa privesc afara ,prin geamul acela rece, urmarind cum mi se aduna aburii respiratiei pe sticla  si incercand sa nu ma mai gandesc la viata mea de dupa dezghet.”

Rating-ul meu : 5/5

De stiut : Povestea devine din ce in ce mai interesanta, sunt deja 5 carti aparute ,urmand sa apara si a 6-a.Tare as vrea sa nu scada …

__

When Cammie „The Chameleon” Morgan visits her roommate Macey in Boston, she thinks she’s in for an exciting end to her summer break. After all, she’s there to watch Macey’s father accept the nomination for vice president of the United States. But when you go to the world’s best school (for spies), „exciting” and „deadly” are never far apart. Cammie and Macey soon find themselves trapped in a kidnappers’ plot, with only their espionage skills to save them.

As her junior year begins, Cammie can’t shake the memory of what happened in Boston, and even the Gallagher Academy for Exceptional Young Women doesn’t feel like the safe haven it once did. Shocking secrets and old flames seem to lurk around every one of the mansion’s corners as Cammie and her friends struggle to answer the questions, Who is after Macey? And how can the Gallagher Girls keep her safe?

Soon Cammie is joining Bex and Liz as Macey’s private security team on the campaign trail. The girls must use their spy training at every turn as the stakes are raised, and Cammie gets closer and closer to the shocking truth.

__

Lasă un răspuns

