Worst Day


Joi – as spune probabil ca e a2-a cea mai usoara zi din saptamana, insa nu si astazi.De ce? Cam din motive de sanatate.Grav? Nu ,pe o scara de la 1 la 10 as spune 4,dar durelile de cap cam pe la 7. Da , am fost astazi la scoala ,din pacate nu am reusit sa stau toata ziua, doar 2 ore (Mate si Fizica -Huh!) ,stand in prima banca , in fata catedrei ,profesorii nu aveau cum sa nu ma observe ,si mai ales fata mea, care, (dupa spusele doctoritei ), nu arata deloc prea bine .Palida? Foarte palida… asa ca m-au trimis acasa. Voi ce credeti ,am ajuns acasa?

Nu! Gresit! Raspunsul corect: Stai in cabinetul doctorului aproape o ora si jumatate- ceea ce e cam -Ihhh- nu stiu cum sa spun…Oricum, nici ieri, nici astazi n-am fost prezenta la scoala.Si nici maine.De ce tocmai acum? Adica ,fii serioasa ,Raceala ,tocmai acum? Maine este Ziua Craiovei !😦

Lucruri de facut/avut langa tine atunci cand esti racita.

  1. Servetele – Bifat
  2. Pastile cu un gust ciudat, ciudat de urat si dulci – Bifat
  3. Carti pe care vreau sa le citesc – Bifat
  4. Carti impuse de doamna profesoara (romana) pe care nu vreau sa le citesc, dar nu am scapare si trebuie sa le citesc – Bifat
  5. Filme, multe filme – Bifat
  6. O sora ( probabil e pe drum) in cazul in care am nevoie de cineva care sa imi faca un ceai (sau mai multe) -Hmm… se ia in considerare un posibil „Bifat” daca nu este in momentu acesta cu mine? Adica ,o  sa fie peste doua ore😀
  7. Fosti colegi nebuni care sa-mi aduca ciocolata – Bifat

8 thoughts on “Worst Day

  1. si pe mine m-a prins raceala, mai ca imi trecuse cand mi-a dat-o un coleg, din nou :))))
    hey, uite ce bun e sa ai o profa de romana gravida : nu are chef de ore si amana lista de lecturi :)))) si sper sa o tot amane, nu prea ma tenteaza, sincer :))

    • Urasc sa citesc niste carti impuse de cartile de lb. romana. Nu sunt deloc interesante, ei bine, doua din lista de lecturi chiar mi-au placut😀 , restul ,neaaa…
      Of, raceala asta :)))

      • ei, oricand ai la indemana solutia in caz de urgenta – internetul :))))) te scapa intr-un mod miraculos de teancul de carti de pe birou, si cu putine modificari chiar ai sansa la o nota mare! :)))) sau poti oricand sa le citesti, in paralel cu alte carti grozave care iti fac cu ochiul desi stii ca nu ar trebui …. :))))))

      • :))) da, dar in cazul profa’-te-cunoaste-foarte-bine-si-te-intreaba-si-despre-cel-mai-mic-detaliu nu prea pot sa aplic varianta „Apeleaza la Internet” :))
        Urat, foaaarte urat!

  2. first la multi ani craiova, doi urat foarte urat, faptul ca te simti rau, acum chestile bifate de tine ai avut rabdare la filme, multe filme ,,,la carti citite ?? ma bucur .eu am incercat sa imi termin ps te iubesc dar mai am cateva putine pagini …

  3. A, da am uitat -Dureri ingrozitoare de cap – Bifat si RE!bifat!
    Mda, mai am 2 episoade din seriale diferite si termin, norocul meu ca a venit sora mea😀
    Pai ce mai astepti?”Cateva putine pagini” – eu nu am rabdare ;))

Lasă un răspuns

