Leapşa despre cãrţi


He,he, prima  mea provocare primita ,de la- krisszu95shinnygirl.Multumesc Kriss ! :*

1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?

Semn de carte ,normal! Mi-e mila de pagini, nu suport sa vad o pagina indoita ,sau o pata pe coperta sau mai stiu eu ce, e ca o obsesie :)).

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?

Da, ultima carte primita a fost „Ziua a-7-a” scrisa de Andrei Calaras.😀

3. Citesti in baie?

Nu, o carte dusa intr-un mediu cu umuditatea ridicata ,asa ,cum este baia, poate suferi diferite schimbari, urate ! :-s

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?

Ihim!Am avut de multe ori acelasi vis ,eu aveam aripi si zburam, si mi-a placut mult, m-am gandit, dar nu am trecut la fapte…

5. Care este cartea ta preferata?

Clar – Fascinatie de Melissa Marr, o iubesc,cea mai frumoasa poveste!

6. Iti place sa recitesti unele carti?

Da, daca imi plac atat de mult, si nu vreau sa o uit, sa zicem ca dupa un timp e numai buna de citit.

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?

Mi-ar placea!In primul rand le-as spune ce mi-a placut, nu as putea sa le spun ce nu mi-a placut ,pentru ca asta nu tine de mine, fiecare persoana are propria lui parere, nimeni nu a fost obligat sa citeasca povestea respectiva,iar daca autorul a crezut ca e OK sa povestesti asta, asta a povestit, in al doilea rand, as vrea sa stiu de la el/ea de ce a ales sa scrie povestea respectiva.

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?

Normal ca da.Cu cine? Daca vad o persoana interesata de asa ceva(chestie pe care o vad R-A-R), atunci povestesc.Si chiar duc dorul (de 2 ani) unei asemenea discutii ,mai ales de cand am terminat cls a 8a- acolo aveam cu cine sa vorbesc mult despre teme de genul asta.

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?

Parerea altor autori, si cred ca 5% coperta😀.

10. Care crezi ca este o “lectura obligatorie”, o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?

Stiu ca e obigatorie si intr-a 10 a, „Enigma Oltiliei”, e foarte ,foarte frumoasa povestea, mie mi-au dat lacrimile :))).

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?

Aaaa,pfff… in camera mea-  e izolata fonic :)). Un alt loc ar fi – Garda de Sus- cum acolo ma duc numai vara, ramane camera…

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?

Linistea- cu toate ca nu ma deranjeaza nimic, dar imi place sa  imi imaginez toata actiunea,si cel mai bine parca se face cand esti concentrata-in liniste.

13. Ai citit carti in format electronic?

Da,multe!

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?

Atunci cand prinzi o carte,sau iti doresti o carte atat de mult ,pe moment nu ai cum sa o iei sau nu se gaseste ,parerea mea e ca nu conteaza daca e sau nu imprumutata.Da, am citit si carti imprumutate, ele fiind foarte vechi ,si numai cativa oameni pe care ii cunosc le aveau, sincera sa fiu, am ales foarte bine,pentru ca s-a dovedit ca erau carti fantastice!

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata.

1.Seria Fascinatie -Melissa Marr(nu e completa ,pentru ca O EDITURA A „UITAT ” SA PUBLICE SI RESTUL VOLUMELOR!)

2.Seria The Vampire Diaries

3.The Gallagher Girls (4 volume din 6)

4.Portretul lui Dorian Gray/Memoriile Unei Gheise

5.Blue Bloods

Dau leapsa mai departe tuturor care o doresc!

One thought on “Leapşa despre cãrţi

Lasă un răspuns

