Chestii!


Nuuu!!!

Acum sapte saptamani,SAPTE ,am cumparat revista Bravo- participasem la un conucurs pentru cartea „Spulbera-ma”,am citi fiecare cuvant scris in revista,tot, si nu-mi aminteam de ce am luat revista, pana in momentul in care cineva mi-a cerut-o sa se uite la horoscop si atunci mi s-a aprins beculetul!DA! Castigatorii!Cu sufletul la gura si cu ochii inchisi am deschis revista(mda,mai era cineva langa mine -acel cineva mi-a spus unde sa dechid ;)) )…usor,usor…si DAAAAA!!!Eram printre castigatori!Si totusi ,dupa 7 saptamani ,nu am primit nimic! Un „nimic” mare!Cand am ajuns acasa, am sunat la ei, dar nimeni nu a raspuns!Am incercat doua zile sa sun la ei, pana la urma am trimis datele prin email.Si tot in ziua in care le-am trimis ,am primit si raspuns

„Buna ziua,

Mailul dumneavoastra a fost receptionat.

Premiul va fi expediat la adresa comunicata, prin Posta Romana, in termen de 30 de zile, incepand de astazi.

Va multumim!”

,dar hai sa fim seriosi, au trecut mai mult de 30 de zile si nici macar un raspuns!Imi stiu adresa ,imi stiu toate datele,stiu unde, cand si cum,dar nu inteleg ,de ce o revista ca Bravo lasa premiile participantilor(ca sa nu mai spun ca participantii sunt si cititorii revistei si asta e lipsa de respect)pe mana unei firme care nu isi asuma responsabilitatea?

Asa ca , ganditi-va de 70X inainte sa participati la un concurs organizat de BRAVO, nu sunt seriosi.(+ ca nu e prima data cand mi se intampla, si intamplarea face ca tot ei l-au organizat)

P.S.: Don’t judge me! Am simtit nevoia sa ma descarc.

8 thoughts on “Chestii!

  1. Nici mie nu mi-au publicat dar lasand asta ..nu mi se pare corect ..ai patit-o …nu este corect, dar priveste partea buna a lucrurilor, cat timp apare cu carti pt mine e ok, cand se vor oprii , ma voi oprii si eu , pt ca sunt dezamagita ca au inchis popcornul , dar asta e o alrta istorie

      • Pt ca vezi doamne le faceau concurenta , inainte sa aibe cartile revista nu avea un numar mare de fani , datorita subiectelor disney pe care le promova …iar Popcornul era asteptat cu nerabdare deaorece aoperrea o gama variatade subiecte din toata industria muzicala si oh postarele ..erau mai multe si mai variate ..faza e ca eu am avut abonamente la ambele iar bravo mai fraierea …

      • si nu numai muzica, stiu ca erau tot felul de subiecte de la vedete pana la viata normala.Da,posterele , de la 6 postere in sus.
        Acum cat timp s-a inchis? Cumparam si eu Popcorn,am cutii intregi pline cu revista asta,dar venise un timp in care o lasasem mai moale cu revistele,ultima data am auzit de ea in 2011😐

Lasă un răspuns

