„Cândva spuneam aşa: iubirea nu există !
Şi-aveam dreptate…
Dar pentru ceva timp am vrut să cred în ea.”
Si chiar nu inteleg de ce oamnenii se complica atat de mult …
Denisa Aricescu a compus poezii foarte frumose ,dintre toate ,cel mai mult mi-a placut „Indiferenţa ta” si nu m-am putut abtine sa nu dau un Reblog. Voi ce credeti?

Denisa Aricescu

Indiferenţa ta

Spune-mi orice decât să taci.
Tăcerea nu-i liniştitoare.
Nu îmi vorbeşti, dar ştiu ce faci.
Şi-acum sufletul meu moare.

De ce-mi faci ziua tristă ?
Consideri că-i greşeala mea?
Cândva spuneam aşa: iubirea nu există !
Şi-aveam dreptate…
Dar pentru ceva timp am vrut să cred în ea.

Nu-ţi pasă când mă vezi plângând.
Lacrima mea e simplă şi sărată.
Şi pentru asta am învăţat s-ascund,
Tristeţea mea şi visul de-altădată.

Dar nu-i nimic, continuă chiar dacă şi eu tac.
Poate-i mai bine să schimbăm privirea,
Căci ce se-ntampla acum e un atac.
Şi ştiu de ce:
Tu nu cunoşti iubirea !

Vezi articol original

One thought on “

Lasă un răspuns

