So tired…


Hmmm…ce zile grele..Stiti,imi pare rau ,nu am apucat sa mai postez ceva in ultimele cateva zile,am fost prea obosita + ceva probleme de sanatate (si Ihhh,nu ati vrea sa stiti).Toata saptamana am fost ocupata, chiar si saptamana asta o sa fiu(ce bine ca sunt doar 3 zile de scoala).3 zile extrem de importante-maine teza la matematica ,marti profesorii asculta,iar miercuri teza la romana(si credeti-ma,am de invatat pana miercuri 40 de pagini de caiet studentesc-si asta este doar pentru romana:-ss )+ celelalte 5 ore la care trebuie sa fiu ascultata pentru ca nu am note suficiente…:-< Serios ,nu stiu cum sa ma impart!  CSE ->scoala->blog1->blog2…nu,hai,”blog1 ” „blog2 ” CSE  „nu(pentru ca imi plac), dar „scoala” … Vreau vacanta!Vreau sa postez mai mult,vreau sa scriu mai multe recenzii si pentru asta trebuie sa citesc ceea ce necesita ceva timp,timp pe care eu nu-l am …

Asa ca ,o spun din nou,imi pare rau pentru ca am fost absenta in ultimul timp,dar chiar nu am putut sa fac nimic in legatura cu asta,in viitor.Inca ceva , nu o sa mai pot sa mai postez 3zile nimic, o sa fie o postare lipsa in,aproape, toate categoriile ,cu toate astea ,de joi ,cel mai probabil revin cu si mai multe surprize!

 

Lasă un răspuns

