I’m Back!


Am reveniiiiit!!!!Ok,recunosc,am mai intrat din cand in cand si am mai lasat un comentariu „p’ici pi’colo”…guilty :D!

3 zile de scoala,atat pe saptamana asta ! Si eu credeam ca vor fi extrem de grele s-au dovedit a fi usoare, luni am dat teza la matematica- si nu am apucat sa termin un exercitiu-eh,nu-i nimic, apoi ,cu exceptia celor doua ore de teza si a orei de antreprenoriala,restul orelor au fost cam libere-deci  r-e-l-a-x-a-r-e.Marti,cam la fel,tinand cont ca doua ore am practica ,iar o ora cu doamna director(din pacate nu a putut sa ajunga)-si ajung din nou la r-e-l-a-x-a-r-e.Iar astazi,eheee,astazi trebuia sa dam teza la romana,simteam ca mai am putin si „cad de pe scaun” cand mi-am dat seama ca se terminase ora de fizica(si,Doamne ,pentru prima data ,nu voiam sa se termine!) si urma ora de romana-nu ca as fi planta sau ceva de genul asta , dar,nu-mi plac testele la romana..Ihhh!Cu toate astea,nu am dat,maine este Balul Bobocilor ,cativa dintre colegii mei participa la diferite activitati,multumita lor -Huh!Ajungem si la a 3-a zi de r-e-l-a-x-a-r-e,astazi facand numai o ora de romana,una de biologie si una de fizica.Bine ca nu am fost ascultata la biologie,si bine ca nu s-a prins profesoara ca nu prea am invatat :-„… ce? nu am avut timp,am invatat toata ziua+noaptea pentru teza …:|

Oricum, toate bune si frumoase -mai ales ca a venit si o mica vacanta ,iar pentru maine am planuit o mica „petrecere” cu cele mai bune prietene ale mele -ne „pictam” pinguini pe unghii :))).^^

Voi?Ce aveti planuit pentru mica vacanta? Si,ce ati mai facut? :3

O-o-o! Sper sa va placa!

4 thoughts on “I’m Back!

  1. mai…si eu vreau pinguini sau bufnitze pe unghii..eh …si eu am avut 3 zile ok , desi ieri am dat ultima teza , iar celalalte doua au fost pline de teste , dar parca nu atat de dificile cum ma asteptam ma rog in afara de ala de la tic …

    • da,aveam in plan pinguini ,dar in schimb am facut geografie :)) trebuia sa o ajut,nu se descurca la geografie :))) pentru mine , saptamana viitoare o sa fie plina cu teste :-s, si ultima teza !Ieeeee!!

Lasă un răspuns

