Leapsa celor 7 secrete …


Am primit o provocare foarte draguta de la Krisszu , „Leapsa celor 7 secrete …”

  1. Iubesc sa desenez!Este ceea ce ma leaga de copilarie ,singurul lucru neschimbat.
  2. Sunt o persoana plina de energie,pur si simplu simt ca explodez atunci cand nu am nimic de facut ,de aceea sunt mereu pusa pe treaba,mereu caut ceva de facut
  3. Dupa primul an de facut speologie impreuna cu unchiu’ si sora mea,am promis ,si credeti-ma ,nu am facut decat 2 promisiuni pana acum, ca nu voi pleca din tara pana nu voi vedea cele mai importante puncte din Romania- imi iubesc tara,dar nu si oamenii.
  4. Urasc prostia,urasc sa stau intr-o camera cu niste oameni care se comporta urat, si multi ma considera a fi o fata fitoasa ,dar ce-mi pasa ,asta-i modul meu de a spune „Tu nu!”
  5. Imi place la nebunie sa „ma cert” cu tatal meu pe anumite subiecte din istorie(mai ales Revolutia din ’89 si Egiptul Antic)
  6. Nr. 6 nu e un secret pentru cei din jurul meu,dar pentru voi da ,imi plac animalele,mai ales pisicile
  7. De la gradinita pana in clasa a-8a A am avut colegi foarte de treaba,colegi pe care n-o sa-i uit niciodata !

Cam atat cu mine, multumesc pentru provocare ,si o dau mai departe celor care doresc.:D

 

3 thoughts on “Leapsa celor 7 secrete …

  1. iupoyy iubitoare de pisici ;* ah iubesc chestia asta , nu stiam ca iti place sa desenezi si mai mult decat atat istoria :)) ..ps dar tu ai uitat sa ne spui ce geniu malefic si simpatic esti ..de ce ai omis-o??….genial:*

Lasă un răspuns

