Hidden Mess…ce?Nu inca…


Buna tuturor, ce mai faceti?Ehee astazi este Marti ,iar ziua de Marti vine mereu cu cate o surpriza,in cazul meu , surpriza era egala cu un nou Mesaj Codat.Hmm,ce voiam sa va spun este ca de astazi un nou mod de codare o sa poposeasca pe pagina „Coduri” si normal , un nou mesaj codat dupa metoda respectiva .Problema este ca nu o sa am timp sa-l postez,deh, trebuie sa-i fac o „vizita” doctoritei mele ,asa ca pentru cateva ore scapati .Sper sa pot sa il postez,tinand cont ca maine am teza la Romana si trebuie sa o iau de la capat cu invatatul :)).

Pana atunci va propun urmatoarea melodie (mie imi place la nebunie ,nu ma mai satur de ea, cu toate ca o stiu inca de cand a aparut :)) )

Lasă un răspuns

