Y.M.!!!(11)


Astazi am chef de muzica, am o multime de melodii in cap,si toate superbe ,nu stiu pe care sa o ascult prima data,dar in acelasi timp ,am chef de versuri noi….nu, si nu numai de versuri ,sunete,sunete scoase de un pian batran ,sau un fluier ori o chitara, of,ce-mi doresc un pian …

Acum un an ,se auzea pe toate posturile de muzica TV,in ultima perioada nu am mai auzit nimic ,nici de melodie ,nici de trupa… 30 Seconds To Mars , Emily Guido ,autoarea seriei ” The Light-Bearer” mi-a reamintit de aceasta trupa…

Voi ce credeti de cei de la 30STM?

Lasă un răspuns

