In my Mail!


Nu prea am avut rabdare ,si am zis sa va arat tot ce am primit in ultimul timp ,si va multumesc ,va multumesc, va multumesc! si ieri mi-a venit un colet pe care il asteptam cu inima la gura!

Cartile urmatoare au  fost castigate in urma concursului Aniversar 300+ organizat de blogul Mythicalbooks    -sa va spun ceva ,eu nici nu voiam sa aflu cine era castigatorul :))

DSC08856DSC08865

  • Casa de sticlă (Glass Houses)
  • Balul fetelor moarte (The Dead Girls’ Dance)
  • Aleea întunericului(Midnight Alley)
  • Banchetul nebunilor(Feast of Fools)
  • Domnia Haosului(Lord Of Misrule)
  • Carpe Corpus
  • Stingerea(Fade Out)

Multumesc mult CCAM!

 

De la doamna profesoara de lb. romana am primit urmatoarea carte -sper ca in vacanta asta sa o citesc ,stiu ca e foarte buna!

DSC08857

Multumesc mult doamna !😀

Siiii ,cireasa de pe tort …. Tadaaaaaa…. o chestie ,adica un cartof(ma rog,ceva ce seamana a rumegus bagat intr-un ciorap si cu seminte la un capat ) in forma de cap ,pe care o pui in apa si ii creste par adica iarba…. mie imi place foarte mult -chiar daca nu stiu cum se numeste …Chiestia e luata din Italia -am primit-o😀 . Voiam sa v-o arat ,putin ras nu strica :)).

DSC08867

😦 Mai trebuia sa primesc un plic din Grecia ,de la o bloggerita -un mic premiu ,dar nici pana acum nu l-am primit … Probleme pe drum?Poate…

 

Si voi ce ati mai primt ?😀

2 thoughts on “In my Mail!

  1. he he ..felicitari pt carti ..sale citesti cu drag..dar cartoful ala ..adica chestia aia este nemaipomenita …geniala , comica frumoasa ;)) o iubesc ;)) ..eu am primit un colet cu cartile de mos nicolae si mos craciun ..l-am desfacut dar inca nu m-am atins de ele mai urmeaza unu pt luna ianuarie ..cred ca voi face in curand book haul-ul meu cu nr 2 editia de sarbatori ….astept cu nerabdare sa vad ce se mai intampla :*

    • Si mie mi-a placut mult … si il tund :)) creste ierba prea mare :,cred ca o sa-i fac o creasta😀
      Foarte tare,eu inca nu am primit coletul de Craciun X_X ,”Hai nenea mai repede!” :))
      Uuuu,interesant ! :X

Lasă un răspuns

