Asta da soc!


Mai stiti acum cateva saptamani (2 luni?) cand postasem eu un mesaj in special pentru cei de la BravoGirl?Eh,aflati ca tocmai acum a ajuns cartea,si pachetul nu a fost pus la posta pe 20 Septembrie cum spuneau ei in e-mailul trimis ,ci pe 19.12.2012 (data pe care am aflat-o interesandu-ma la posta) ,iar astazi,pe 21.12.2012 a ajuns… in 30 de zile de la confirmarea adresei ?Hm…mie calculul mi-a dat mai mult …

Si uitasem, nici prin gand nu-mi mai trecea ca o sa o mai vad ,in final am avut parte de o surpriza/soc…:))

DSC08869

Oricum ,rusine BVG!

6 thoughts on “Asta da soc!

    • In sfarsit! Am mai asteptat un exemlar in vara, dar nu a venit…o alta poveste:))
      Inca nu m-am apucat de ea,citesc Vamp.din Morganville – asa ca mai asteapta -cu toate ca am auzit si eu ca e foarte buna

Lasă un răspuns

