Leapsa


Oh,Doamne…am facut-o din nou,nu ? Adica …am lipsit ,mult …. chestia e ca saptamana trecuta nu prea am vrut sa am legatura cu internetul ..cu toate ca am mai intrat putin .miiiii de scuze…si  ii multulmesc Biancai ,notificarea primita pe mail m-a cam readus la realitate putin .Ok, sa trecem peste asta.

Multumesc din nou,Bianca pentru leapsa😀

So,trebuie sa raspund cat mai sincer la urmatoarele intrebari…:

1.Fara ce nu ai putea trai?

4 lucruri : carti, dosarul meu plin cu desene, stiloul meu-m-am atasat mult de el😀, si agenda mea-pe care o car peste tot cu mine,e foarte folositoare ^^

2.Care e tara ideala pentru tine?

Offf, nu e doar o tara, sunt doua chiar …. Anglia – o iubesc ,imi place tot  la ea si Germania- ceva legat de stramosii mei ,nu pot sa aleg intre ele:/

3.Care e cantaretul/trupa preferata?

Hmm…nu cred ca e ceva „Wow” ,doar un cataret sau o trupa,in general AC/DC, Pink Floyd, Pink …habar n-am…:-??

4.Care e cea mai prosta carte citita anul asta?

Ihh,a..Blestemul din Swoon ,ma asteptam sa fie altfel

5.Pretty little liars sau The Vampire Diaries?

Both!

6.Care e anotimpul preferat?

Heheee,VARA!!!

7.Care e trupa/cantaretul pe care il detesti din toata inima?

INNA!!! :)))

8.Facebook sau Twitter?

Cred ca Facebook …am cont si pe si pe, dar mai usor imi e cu FB

9.Daca ai putea fi o vedeta pentru o zi, cine ai fi?

Candice Accola..cred ;))

10.Cea mai proasta ecranizare ever este….

The Ruins

11.Daca ai putea alege intre a fi o vedeta si a fi iubita/iubitul unei vedete, ce ai alege?

part2,dar in secret. Shhhh!

4 thoughts on “Leapsa

Lasă un răspuns

