Ceva nou…poate …


Prima zi de scoala…hmm,cam frig,avem centrala stricata …bla-bla🙄 .Si nu pot sa cred,asa dintr-o data? Profesorii deja au inceput sa ne predea [-(.La voi cum a fost? ;;)

Voiam sa va spun ca …  :!: am decis sa mai aduc pe cineva pe blog – tot un „geniu malefic” muuult mai malefic  :D Ce credeti ?Se va descurca? Eu spun ca da, pentru ca ,he -he este una dintre cele mai bune prietene ale mele.Doamne, o cunosc de la gradinita😀 Se va descurca 100% . Am luat decizia asta pentru ca am nevoie de cineva cunoscut, cineva in care sa am multa incredere si cineva care poate, in plus ,in 2012 am zis ca o sa postez mai des – ceea ce nu prea s-a intamplat – si chestia asta ma deranjeaza ,am zis ca fac ceva dar in final n-am mai facut😐

Oricum, o sa stiti cand postez eu si cand posteaza ea, asa ca nu o sa incurcam si sa dam peste cap totul sau ceva de genul asta.

Cred ca cel mai probabil o sa inceapa sa posteze saptamana viitoare, inca mai e ceva de lucru ;))

Sigur o sa va placa de ea (off nu-i mai tace gura cand spune ceva despre o carte😆   )mai multe despre ea o sa aflati pe parcurs😀

❗💡 Si asta nu e singurul lucru nou pe care vreau sa-l aduc.Ma gandeam (si aici am nevoie de ajutorul vostru) sa schimb ceva la blog,aspectul .Ma ajutati?

4 thoughts on “Ceva nou…poate …

Lasă un răspuns

