Video
0

Y.M.!!!


Marti, pe la 00:40 ,tocmai cand voiam sa dorm,m-a sunat sor’mea.Ghiciti ce voia?😆
Cica auzise melodia asta in drum spre facultate si nu stia cine o canta… culmea…nu retinuse un vers si ,desi, stia cine o canta ,nu-si amintea…a trebuit sa caut acul in carul cu fan, mi-a spus decat ca e veche…
Normal ca eu am stat pana la 2:00 sa caut melodia, si nici atunci nu dasusem de ea, iar peste doua zile ma suna si imi spune ca a gasit-o …Eu-„Glumest? Daca iti spun ca acum cateva zile o ascultam !!!”😆

Mie imi place foarte mult!Ce credeti?:>

Lasă un răspuns

