Chestii(2)


Yep, astazi este Luni, ceea ce inseamna caaaaa viitoarea mea colega trebuie sa se prezinte,sa inceapa prima ei zi de lucru pe blogul Ki0lu.wordpress.com . Din pacate o sa mai intarzie putin, noi doua nu mai suntem la acelasi liceu, iar ea face naveta -ceea ce inseamna ca pe la 16:20 ajunge acasa? + alte cateva chestii pe care le are de facut -in jurul orei 18? o sa posteze ..:| Deh ,asa sta streaba, nu pot sa grabesc lucrurile…

Ok,ok ok ok,voi ce mai faceti ?Cum a fost ziua voastra? ;;) A mea cam creeeeepy…de ce ? eh…. well ,pe la sfarsitul orei de matematica am inceput sa vorbesc prin mesaje cu verisoara mea -mda stiu -„Nu e bine!!! Fii atenta!!!”, dar nu m-am putut abtine, peste fix o luna ii este ziua , face 18 ani si noi avem o traditie😀 („La multi ani!” -se spune mereu cu mai mult de o luna inainte),trecem peste -si chestia e ca ii trimiteam mesaje cu ce gandea ea :)) si ea mie cu ce gandeam eu-asta pana la un mesaj din partea ei „Opreste-te din a citi ganduri ca devine ciudat!! :-?  „. -Chestia asta se intampla des….😐

Voi aveti momente ? -Nu vi se par ciudate?

Si da,am terminat – dar REVIN!

Lasă un răspuns

