Castigatorii concursului „Mesaj Codat”


A venit si vremea sa anunt cei 2 castigatori ai concursului „Mesaj Codat” de luna trecuta. Stiu ca au fost unele greseli in mesaj, si multumesc celor care au sesizat acest lucru- nu am mai modificat, pentru ca nu era necesar sa fie tot decodat😀, voiam sa vad daca ati inteles cum sta treaba… Cei doi castigatori sunt :

1.Vali

 2.Ligia Todor

Felicitari!

Mai jos aveti raspunsul, fragmentul este luat din carte „Spulbera-ma” de Tahereh Mafi (l-am mai folosit si cand am vorbit despre carte  :D )

 

Inca are ochii de cea mai ciudata nuanta de albastru pe care am vazut-o vreodata. Intunecati si profunzi si scaldati in pasiune. Intotdeauna m-am intrebat cum ar fi sa vad lumea prin asemenea lentile frumoase. M-am intrebat daca nuanta ochilor inseamna ca poti vedea lumea diferit. Daca drept rezultat lumea te-ar vedea diferit.

Lasă un răspuns

