Nu am uitat!


Va mai amintiti promisiunea mea de  acum 6-7 luni? A trecut foarte mult timp, dar nu am uitat, in fond, cine isi uita promisiunea? Ok, multi oamneni, dar eu am o regula: O promisiune pe an. Trageti voi concluzia.

Undeva pe langa Garda de Sus

SONY DSC

„Daca nu putem sa deschidem poarta mergem la pestera cealalta.” -Amintiri

SONY DSC

Iar aici suntem noi, unchiu’ Bebe (Bogdan Ciubotarescu), Ana, eu, sora mea 3 prieteni si in sfarsit unchiu’ Christian Ciubatarescu (sau unchiu’ Ciubo😀 )

Dar mai e cineva, Sfinxul

adica ceva – Asociatia Speologica Sfinx.

Intrebare : Cum sa nu te indragostesti de locurile astea?

De mica „hoinaresc” prin munti, dar aproape acum 4 ani am ajuns la Garda de Sus si nu pot sa-mi scot din cap locul ala, asta si ce ne intreaba unchiu’ Bebe in fiecare an : „Mai stiti TSA?” .

Lasă un răspuns

