Hiu!


Ultima zi. A fost ultima zi, din saptamana, pentru unii inseamna weekend, pentru mine- libertate. Sau ceva pe acolo. Astazi am dat si ultima teza, teza la l.l.romana. Si stiti ce? Ma simt bine, pentru prima data dupa foarte mult timp pot spune ca ma simt bine. Desi, trebuie sa marturisesc, nu am facut cine stie ce la teza, am avut o ora la dispozitie. O ora in care trebuia sa umplu aprox. 5 pagini. Cum puteam sa fac asta in doar 60 de minute? Nu stiu. Dar asa cum am mai spus, ma simt bine, nu tu lacrimi, nu tu tristete. Nu! Ma simt bine pentru ca in sfarsit am stiut toate raspunsurile, singura fara ajutor, le-am stiut si le stiu. Si asta coteaza.

Sunt ingrozita de orele de l.l. romana, pur si simplu inainte de a incepe ora corpul meu… tremura, si am mai spus asta cand am vorbit despre tezele date pe sementrul I. Nu stiu, nu e chestia ca nu suport literatura, din contra, imi place, altfel nu mai avea ce sa caut pe aici, doar ca ma blochez cand… cand sunt ascultata de cei din jur- ma tem sa nu gresesc, sau ca ceea ce cred eu despre textul respectiv nu se incadreaza in „dosarul cu idei” al profesorilor de l.l. romana. Nu imi plac regulile de genul asta.😐

In schimb, da-mi o problema la matematica, fizica sau mai stiu eu ce alta materie- stiinta, si ma gasiti in centru punand intrebari si contrazicandu-ma cu alti colegi, si uneori cu profesorii.

Asta’s eu, imi place sa observ, sa „cercetez”, iar pentru asta imi trebuie timp.

 

10 thoughts on “Hiu!

  1. Am vazut lista ta de carti de pe blog .Poate ar trebui sa treci peste faza de sf and fantasy , asta o sa iti inbunatateasca vocabularul si lacunele in ceea ce priveste orizontul tau ca om…lucru pe care cartile cu vampirii nu o pot face.Bineinteles daca ai sub 17 ani …sunt inca permise cartile cu witches and etc :)).

    • In primul rand, „Buna!” si tie. In al doilea rand, cred ca e problema mea ce gen de carti citesc si ce gen de carti promovez pe blogul meu, pentru ca da, este blogul meu. Iar in al treilea rand, 1. IMBUNATATEASCA*, 2. cartile cu VAMPIRI (nearticulat).🙂

    • Eu cred că orice carte citită iți îmbunătățește orizontul și vocabularul. Iar în ceea ce privește lacunele tale în materie de gramatică a limbii române, nu prea sunt atât de sigură că ești în măsură să faci observații altora. Ar cam trebui, totuși, să (re)înveți limba română, nu să continui să o torturezi.:/

  2. Preferi matematica?? Eşti idolul meu, atunci. :)) Cât despre îmbogăţirea vocabularului, eu zic că absolut orice carte, chiar şi cărţile de copii, te ajută să îţi îmbogăţeşti vocabularul (ştiu că am repetat şi propoziţia asta sună ca naiba, dar vin din excursie şi n-am mai dormit de vreo două zile, deci se iartă? :))) Şi mai cred că persoanele astea care spun că ar trebui să trecem peste „cărţile astea ridicole de adolescenţi cu vampiri”, au o impresie mult prea proastă despre cărţi, în general. În primul rând, gusturile şi nu discută. În al doilea rând, fiecare persoană citeşte ce doreşte. În al treilea rând, fiecare scrie ce vrea pe blogul său. Şi în al patrulea rând, cărţile fantasy sunt extrem de frumaose, sunt cărţi care te ajută să îţi creezi o lume extraordinară, supranaturală. Deci, zic eu, hai să ne bucurăm fiecare de cărţile noastre preferate şi să nu-i criticăm pe alţii doar pentru că au tupeu să spună ce le place şi să şi promoveze această idee.

    Xoxo Miky.

Lasă un răspuns

