La multi ani, Ki0lu & Mimi!!!


Of! Iar am intarziat! Iar si iar si iar si iar😐. Bleah!

Nu-i nimic, o sa postez ceea ce trebuia sa fac acu’ ceva timp.

Heheee, Ki0Lu & Mimi a facut un an!!!

Si mie inca nu imi vine sa cred. Asa cum nu imi vine sa cred ca astazi am luat vacanta😆 .

Le multumesc celor care au trecut pe la noi, si celor care ne urmaresc si citesc ce tampenii spunem, chiar daca de doua luni nu prea am mai scris ceva, dar stiti cum e cu scoala.

A fost primul an, un an superb, dar in acelasi timp si greu. E greu sa incerci sa readuci la viata ceea ce credeai ca e mort; am reusit. Am folosit „readuci” pentru ca acum cativa ani am mai avut un blog, din pacate „nu a supravietuit”, iar vara trecuta, in timp ce hoinaream eu pe alte bloguri am hotarat sa fac asta, sa construiesc ceva , si in acel ceva sa aduc o scateie. Asa s-a nascut blogusorul meu. Eh, povestea a mai fost spusa.

Cateva lucruri despre Ki0Lu & Mimi:

Totul a inceput pe 21 Iunie 2012. Primul nume? Ki0lu, initial voiam sa fie ceva depre fotografii, dar cum nu prea am cine stie ce experienta in domeniul asta, am ales YA books & movies. Primul autor care ti-a citit blogul? Ohooo, aici intra Emily Guido ( „The Light-Bearer Series” Novelist, Emily Guido),a fost prezenta inca din primele luni ale blogului, asa ca ii multumesc pentru asta.  Pentru ca tot sunt aici, le mai multumesc urmatoarilor bloggeri care au fost aici tot cam de la inceput:  krisszu95shinnyXoxo Miky ♥ si Lexy.

Cine scrie ce vedeti pe aici? Hmm… trebuia sa fiu decat eu, apropo, numele meu e Luana (ciudat huh? dar mie imi place, are si o istorie, parintii mi-au spus-o, dar nu eram prea atenta si bla-bla), dar cum prin semestrul I nu prea mai aveam timp de blog, ca deh, eu trebuie sa intru in nu stiu cate activitati, am decis sa mai aduc pe cineva😀 – Miana (Mimi)- o cunosc de 14 ani si am stiut ca se va descurca ceea ce a si facut, mai putin in ultimele zile- pregateste ea ceva… si mai spuneati de mine ca sunt diabolica – HA!

Sincera sa fiu, chiar sunt multumita de cum au mers lucrurile in primul an , dar in al 2-lea o sa fim  beton! Ciment, ma rog… Sper ca in curand sa putem organiza un mic concurs🙂

La multi ani, Ki0lu & Mimi!

6 thoughts on “La multi ani, Ki0lu & Mimi!!!

Lasă un răspuns

