„Zambeste – soferul se uita la tine”


Ce dor imi era de o cazutura… Eh, fiind unul dintre oamenii care cad mai des, si cum in ultimii ani nu prea am mai avut parte de o cazatura buna, ii cam duceam dorul.

De data asta rolele mi-au facut-o.

Dupa ce terminam orele aveam in plan sa ies cu rolele. Da, ati citit bine „dupa ce terminam ORELE”, liceu tehnologic si noi mai avem practica. Fiind chestia cu Bacalaureatul, profesoara nu a mai putut ajunge iar noi nu am mai stat la scoala decat 20min.; fericire pe capul meu, ma gandeam ca o sa ma plimb pana imi cad picioarele si asa mai departe. De multe ori aleg sa fiu singura, o alegere nu prea buna cand esti cu rolele pe drumurile de aici. Hai, sa fim seriosi, strazile bune pentru cei care detin role, biciclete si chiar si masini, adunate nu dau nici 2km, se pare ca cineva nu face nimic pe aici, sa nu mai vorbim despre alte pericole (Multumim pentru nimic!).  Cum spuneam, nu e bine deloc sa pleci de una singura pe strazi nu tocmai dragute cu dintisorii si creierasul tau, incidente se intampla.

Dai tu o tura, doua, mai treci pe la mama ta sa-i spui ca esti bine, intreaga si ca mai stai putin, mai bei niste apa si o iei iar de la capat. Numai ca nu prea mai poti sa o iei de la capat, cand incepi sa te impiedici si observi ca ceva nu e tocmai in regula cu picioarele tale, nu bagi in seama si te mai plimbi. Te intalnesti cu fosti colegi de clasa si TE ROGI sa nu te observe desi numai voi sunteti pe strada, te mai uiti intr-o parte apoi in alta, dar sa NU TE UITI la ei- nu prea ai chef sa stai la taclale si oricum vezi ca si ei fac la fel- tipic.  Eh, dar cand vezi ca ajungi la gara si vrei sa te intorci, apare o problema. drum+ dubita + canal+ bordura+ drum prost lucrat+ role=?

Va spun eu ce urmeaza…

Anul trecut am avut o materie numita SSM ( sanatate si securitate in munca ) unde am discutat diferite accidente,  si SE PRESUPUNE ca eu stiu cum sa evit pericolele, asa ca am facut ceea ce mi-a venit in minte. Noi doi, eu si dubita, eram cam la 4m? distanta, asa ca am incercat sa fiu cat mai aproape de bordura, doar ca intre bordura si canalul din  fata mea nu erau decat cativa cm, mai exersasem figura asta si acum ceva timp, si stiam bine ce trebuia sa fac, numai ca nu a mers asa cum am planuit. In timp ce incercam eu sa imi duc la bun sfarsit figura am apropiat prea mult piciorul drept de bordura, ceea ce a dus la un salt de toata frumusetea in namol. Alearga, inscrie si… PANICA!!!! pentru sofer.

Ce???

Daaaa!!!

Omul, saracul, inghetase la volan, de parca el era vinovat, mai avea putin si iesea din masina. Mda, l-am vazut. Eram intinsa in namol, cu hainele ( apropo eram in ALB si in negru ) in verde si maro; a durat foarte putin pana sa-mi dau seama ce se intamplase, desi tot timpul avusesem ochii deschisi. Dubita inca era langa mine, iar creierul meu lucra la viteza maxima; momentul in care m-am ridicat a fost ca unul din filmele proaste cu mumii de pe vremuri, normal, mi-am dat seama in ce postura il pusese pe bietul om, m-am ridicat brusc si cu un zambet stupid de mare pe fata, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, ba mai mult – voiam sa-i fac si cu mana😆 .Tot ceea ce am vazut in dubita a fost un nene cu mana pe usa si cu o fata care nu-mi spunea decat „Esti nebuna?!” .

L-am lasat sa plece, m-am mai uitat de cateva ori in spate ca nu cumva sa ma fi vazut cineva si am plecat- CU O CREANGA URIASA INCURCATA IN PAR. Da, da, cred ca cineva voia sa iau o amintire, nu mi-am dat seama decat atunci cand am ajuns pe alta strada- strada pe care erau fostii colegi. Am incercat sa ascund cat mai mult faptul ca am cazut desi nu cred ca am facut o treaba prea buna, tinand cont de locul unde aterizasem si hainele in care eram imbracata.

Cu ce m-am ales din toata chestia asta? Nu, nu mi-am rup o coasta sau ceva de genul- desi era foarte posibil, ci doar cu cateva vanatai in zona coastelor picioarelor si a mainilor, mda, si cu o unghie rupta😦 .

Asa, v-ati dat seama de ce am zis ca nu e tocmai bine sa te plimbi singura pe strazile unui oras care nu are grija de locuitorii lui?

A, era sa uit- verificati ambele role inainte de plecare, se pare ca am probleme cu una dintre ele…

Parerea mea- sfatul, poate ca prietenul/prietenii observa mai repede pericolul, si in cazul in care ai cazut macar ai  cu cine sa imparti amintirea si sa razi, nu ai ce sa vorbesti cu o creanga, noroiul si iarba.

Lasă un răspuns

