Stare
0

~

A venit vremea sa ma bucur si eu de ce a mai ramas din vacanta.
Am programat cateva postari pentru restul saptamanii, daca aveti ceva de spus sunteti liberi sa comentati, atat pe blog cat si pe email (il gasiti pe pagina blogului, Contact); de raspuns o sa va raspunda colega mea, Mimi, sau daca nu, va raspund eu pe 27, daca ma intorc pana atunci.
Vacanta placuta in continuare, mai sunt doar cateva zile pana incepe scoala; hai sa profitam cat mai mult de libertate, vreme frumoasa, etc.
Acum sunt singura’n masina… in drum spre mare, da’ chiar sunt in drum spre mare! (adica’s cu ai mei😀 )

 

-Ki0lu

 

Lasă un răspuns

