Cand te apuca lenea, ce sa mai postezi?

Suntem in 16 septmbrie, am inceput si scoala, si mie inca nu imi vine sa cred ca timpul a zburat atat de repede. Presupun ca ati „auzit” ca am fost iar plecata, de data asta la Rosia, jud. Bihor, unde am participat la Congresul National de Speologie editia a XLI- a. E  prima data cand particip, atat la organizare cat si la program. O sa revin ceva mai tarziu cu alte povestioare si poze, pana atunci va las pe mana Speosportului: http://speosport.ro/, iar eu incerc sa ma pregatesc de scoala, prima ora am fizica si din cate am inteles nu o sa mai avem aceeasi profesoara, dansa e bolnava, ceva urat, nu stiu. Imi pare rau, sper sa se faca mai bine si nu mai rau.

Si tot astazi, 16 septambrie cineva face 32 de ani. Este vorba de unchiu’ Bebe, cel care mi-a facut cunostinta cu Speologia.

La multi ani, unchiu’ Bebe!!!

Inainte sa trag modemul din priza😆 , va mai spun: Bafta!

 

Lasă un răspuns

