Oare de ce?


-Tati, Luana m-a facut proasta!

Multi ma intreaba de ce nu imi plac copiii… oare de ce?

Dintre toate chestiile de pe Pamant una singura ma enerveaza cel mai mult: minciuna. Recunosc, am o problema destul de grava, ma enervez foarte tare cand cineva minte, dar incerc, incerc sa ma abtin, mai ales cand vine vorba despre copiii de 5 ani. E o fetita care vine destul de des pe la noi. E al naibii de desteapta si imi place chestia asta la ea si ,Doamne, o iubesc! dar minte foarte mult. Si cand zic mult, MULT. Nu conteaza ce fac, daca ei nu ii convine, da fuga la parintii ei(care de multe ori sunt prin bucatarie impreuna cu ai mei si vorbesc) sau la ai mei si inventeaza ea ceva, cat mai urat sa fie, doar ca sa o fiu eu pedepsita. (sau cel care face ce nu-i place ei) Si asa stateam eu, frumos, in pat, cu laptopul pe genunchi, ascultand rockfm, si citind ceva interesant. Fetita era langa mine si tot vorbea(habar nu am ce). Normal ca atunci cand incepe o melodie preferata nu te poti abtine si incepi sa canti(in soapta, in cazul meu); pai se putea sa nu inteleaga Mihaela a mea altceva? Melodia era in germana, si eu cantam; din tot ce spuneam eu, ea a inteles „esti o proasta.” Stiam ce urmeaza, tatal ei era in bucatarie palavragind cu tati.

-Te spun!

-Mihaela, dar nu te-am facut proasta, cantam!

…………………………

-Tati, Luana m-a facut proasta!

😕 M-am simtit ca naiba, omu’ ala isi crede fiica, acu’ eu eram aia vinovata, criminalul! Nu prea imi pasa, dar… Oricum, am trecut de asta, s-a intors in camera dupa cateva minute, eu ma uitam la un serial. Obisnuiesc ca, dupa ce face cate o faza de genul asta, sa nu-i mai vorbesc. Nu m-am putut abtine; a venit si s-a pus langa mine si se uita si ea la serial, asa ca am vorbit cu ea. Mai bine spus, i-am interzis sa se uite pentru ca, de multe ori sunt crime si nu vreau sa vada asta.

-Da’ sunt destul de mare, mami ma lasa!

-Nu, eu nu te las, nu esti acasa.

-Te spun!

-Spune-ma!

O, Doamne! Cireasa de pe tort! Nu cred ca va trecea asta prin cap, fiti atenti: Destul de curajoasa sa ma infrunte, trebuie sa recunosc, s-a dus la bucatarie, unde erau parintii mei si tatal ei si a spus:

-Tati, Luana nu ma lasa sa ma uit la serial. E cu barbati mari si cu alea-alea!

😯

In mintea mea era o adevarata furtuna, sfarsitul lumii! Am inceput sa rad, altceva nu puteam sa fac. Ce a vrut sa spuna prin „barbati mari si cu alea-alea”? Numai ea stie. Tatal ei a vrut sa vada la ce ma uitam, si tati la fel, nu stiam ce sa fac, le-am explicat care e faza, dar totusi… am ramas masca. Cum poti sa spui asa ceva? Doamne, eu la 5 ani nu indrazneam sa spun asa ceva despre cineva, nu conteaza ca il cunosteam sau nu, dar nu indrazneam! Toti spun ca e copil si ca nu stie, eu cred ca stie foarte bine ce spune, nu conteaza varsta! In fine, a lasat-o sa se uite, i-a cerut voie, dar sa nu dea vina pe mine cand fata lui o sa viseze cai decapitati, sange peste tot si o sa se trezeasca urland si dand din maini si din picioare asta pentru ca cineva i-a infipt Frumoasei un topor in cap! Nu-i vina mea, l-am avertizat!😈

Lasă un răspuns

