Ai mei!


DSCN0268

Uite ma, am facut si eu 18. N-ai spune, stiu, dar asta e. Asta imi e fata, nu pot sa o schimb si nici nu vreau, imi place, chiar daca mai spun ca nu. Eh, bine, nu i-am facut acu’ ci pe 21 Martie. Dar de, vreau sa ma laud si eu putin, sau macar sa incerc. 

DSCN0021

Nu am avut petrecere si nu am facut mare tam-tam. Mi se pare o prostie sa faci atatea pentru un numar. 18😐 .Da, multe se schimba, dar si cand am facut 14 ani multe s-au schimbat. Trebuia sa dau o petrecere si atunci? Nu, nu am facut nimic. Am fost la film, la Divergent, cu sor’mea si cu cele doua cele mai bune prietene; ne-am plimbat prin oras si… si cam asta a fost. Dar a fost frumos. Nu m-am plictisit, nici macar o secunda. La film, mai-mai ca era sa scot nachos pe nas cand am vazut reactia Mihaelei cand Tris si Four s-au sarutat. Isi dadea palme, incerca sa isi acopere fata – era indragostita de Four.

Apoi venise randul meu sa imi dau palme si sa fac pe lesinata cand l-au filmat pe fratele lui Tris din nu stiu ce unghi si semana cu un foarte dragut si destept tip pe care nu il cunosc, dar l-am vazut de cateva ori… Sau, cum sa te plictisesti cand, la sfarsitul filmului, tot ea se gaseste sa verse „gustarile” peste tot, asta dupa ce le stransese… de doua ori. Avusesem grija sa ascult fiecare melodie din film, si cantam… in soapta… eram singura.

Cum sa te plictisesti cand, inainte de film dai pe la o cofetarie, sau ce era aia, pentru prima data si iti comanzi ce suna mai bine, dar cu un gust oribil… Mimi si Andreea au spus asta, nu eu!

Ai mei mi-au facut un cadou perfect: un aparat foto. Il iubesc, iubesc fotografia aproape la fel de mult cum iubesc desenul.

Oooo si tortul a fost….


Asta da majorat. Mi-a placut, mai vreau!

+ ca am acceptat propunerea celor de la Bibliocarti.com . A fost ceva neplanificat dar o iau ca pe un cadou.😀

 

Lasă un răspuns

