Un mic adevar?


Si a trecut un an, huh?

Nu stiu cum a trecut pentru voi, al meu a fost cam ciudat, inca nu imi dau seama unde sa il incadrez… un an bun sau unul prost? Unul de care o sa imi fie dor sau nu?

Am terminat clasa a XII-a, s-a dus si Bacalaureatul. 9.50, oameni buni, 9.50! Si.. trebuie sa ma laud: 9,70 – Romana; 10 – Matematica si 8,80 – Biologie. Am cam dat-o in bara cu Biologia, dar Pamantul inca isi continua rotatiile in jurul Soarelui, asa ca sunt fericita. Mai sunt fericita si pentru simplul fapt ca am reusit sa trec peste cei 4 ani ingrozitori intr-un liceu ingrozitor. Adica, serios, numai 2-3 profesori erau capabili sa isi faca orele cum trebuie, dintre care numai un profesor preda materie de Bacalaureat. In plus, zilele trecute am gasit ceva in ziarul orasului in care se vorbea despre promovabilitatea examenului si cum acest lucru se datoreaza cadrelor didactice care „au depus eforturi importante in cresterea…” bla bla bla! Tampenii! Au fost cam 30 inscrisi dintre care numai 14 sau 15 au luat, 3 din promotiile trecute si restul colegi cu mine, si toti am fost nevoiti sa facem meditatii peste meditatii. Cu Biologia am luat-o de la 0 pentru ca profesorii erau „prea ocupati”, saracii de ei, ca se ne predea, ca sa isi bata capu’ cu noi dupa ore, cand, normal, trebuiau sa fie niste ore suplimentare pentru prostii de a XII-a. Da’ cred ca „nu invata nimic” a fost o scuza mult prea buna pentru conducere. E frumos, e frumos sa nu iti bati capu’ pentru niste prosti de a XII-a, nu? Cred ca sunteti persoane cu foarte mult respect si va este rusine sa faceti observatie unor profesori care nu isi fac orele, care stau cu bautura 24/24h sau fumeaza cu elevii pe hol. Pai, ce naiba? Fiecare cu treaba lui, nu? Eu sunt pusa in functie de partid aici, nu ca sa am grija de un liceu plin cu elevi intre 7 si 19 ani si mai ales de viitorul lor. A, era sa uit, cu igiena stam tot prost, gramezi de soareci la biblioteca(e inchisa,de multi ani, deci noi nu avem una)/ lab. de informatica, mai mult morti, da’ nu, nu, asta nu e o problema. Am trait cu ei, am luat si ciuma, o nimica toata, trece cu aspirina. Ca sa nu mai zic de bursele de merit, pe care noi „nu le meritam” si care „au fost donate” scolii, fara stirea celor care aveau dreptul la una, pentru ca aveam nevoie de banii aia pentru caldura. „Ce sa faca ei cu 10 lei?”, si-au varsat nervii pe o femeie pentru ca am avut curajul sa punem problema intr-un consiliu la primarie, si acolo am aflat ca erau bani pentru burse de merit, burse care nu au ajuns la noi, s-au dus pe „caldura”, saracii de noi (si noi muream de frig in fiecare iarna). Cred ca 500lei am luat ca bursa de merit, dupa sedinta aia, 100lei/luna.

Nu-i asa frumosilor? Sper ca o sa ajunga acest mic mesaj la urechile voastre! Si… Nu, mic orasel, nu e meritul lor, e meritul profesorilor cu care, toti, am facut meditatie, ca: profesoara de romana, biologie, profesorul matematica, dintre care, asa cum am mai spus, un singur profesor preda la liceul nostru frumos: de romana.

Un ziar prost   In rest, toate bune si frumoase. Din octombrie incepe facultatea, m-am inscris la Matematica si Stiinte ale Naturii, sunt la Informatica impreuna cu alti doi colegi de clasa. Cat despre cele mai bune prietene ale mele, Mimi e la Medicina, iar Mihaela e la Cibernetica, in Timisoara (o sa imi fie dor de tine, urato!!!).

Imi era dor de acest mic blog, de WordPress, de cei cu care mai vorbeam. Va salut si mult succes in continuare cu blogurile voastre🙂

Cam atat, cred ca tot ce e aici se adreseaza in primul rand profesorilor din liceu, dar daca vreti sa va spuneti parerea, aveti unda verde din partea mea!!

Revin!!!

O zi buna, frumosilor!🙂

Lasă un răspuns

