De ce Citesc ?- Libris


Ki0Lu  & Mimi

De ce citesc?

Folosesc acelasi motiv si cand desenez. Si atunci, de ce desenez? Ca si scrisul,sau desenul, cititul imi dezvolta imaginatia, acea bucata de panza,plina
de iluzii si vise, pictata de pictorul ascuns din noi. Imi alina durerea si imi
ofera posibilitatea de a ma descoperi, de a evada din celula propriei vieti si e a patrunde in cele mai profunde minti. Citesc pentru ca ,la un moment dat, viata poate fi asternuta pe paginile unei carti deschise, iar cu fiecare pagina pe care o dau imi scriu prezentul si cu fiecare pagina pe care o intorc imi retraiesc trecutul. Citesc ca sa descopar ceea ce n-am putut sa descopar singura. Citesc pentru ca o carte imi poate da raspunsurile la intrebari pe care nu mi le-am pus niciodata in minte. Citesc ca sa invat sa traiesc in ciuda tuturor greselilor pe care le fac si a incercarilor pe care viata ni le da. Te mai intrebi, inca, de ce citesc? Iti mai amintesti ce a spus Flaubert- “Citeste pentru a trai”, ori V. Hugo – “Cartile sunt prieteni reci, dar siguri”? Iti mai amintesti cand iti spuneam ca iubesc sa patrund in povestea unei carti, sa am acea libertate nemarginita, sa traiesc cu ajutorul personajelor fiecare moment: frica, bucurie, neincredere, fara a ma putea deconecta de la firul povestii? Citesc pentru ca o carte imi poate oferi o gama larga de cunostinte, de lucruri noi, de lucruri care sunt parte din viata mea. Citesc deoarece o carte ma poate invata sa cunosc oamenii, sa privesc din ochii personajelor ceea ce eu nu pot sa vad. Citesc pentru a-mi crea un viitor, pentru  a-mi dezvolta inteligenta, increderea in mine si pentru a cunoste limitele vietii. Citesc pentru ca, din momentul in care ma transpun in atmosfera placuta si misterioasa a povestii, pur si simplu ma simt ca un spectator al unor scene de teatru care trec dincolo de timp. Intr-un final,citesc pentru a invata sa fiu om in adevaratul sens al cuvantului si invat pentru a-mi putea citi propria carte.

Mimi

        &

        Ki0Lu

libris

Libris.ro iti scoate cartile din wishlist si ti le trimite acasa!Iti place sa citesti? Iti place sa scrii? Cand ati intrat ultima data intr-o librarie (virtuala sau clasica)? Cate carti care ti-au starnit interesul ai vazut si cate ai cumparat? Cate ai lasat in wishlist si astepti sa fie bugetate pentru a face parte din biblioteca personala? Cam cati bani ai fi in stare sa cheltui, intr-o luna, pe carti?In luna aprilie, Libris.ro, cea mai de incredere librarie online din Romania, te provoaca la scris. Putem la bataie 1.500 lei, in premii pentru cei mai talentati trei bloggeri/posesori/administratori/editori in www.

Acum e timpul pentru o provocare.

Va provocam sa raspundeti si voi la intrebarea „De ce citesc?” (un singur motiv).

Acceptati? Daca da, tineti minte, va asteapta o surpriza! ^^

http://econcursuri.com/

17 gânduri despre &8222;De ce Citesc ?- Libris&8221;

  1. Cred ca si eu ma regasesc printre motivele mentionate. 😀 Eu citesc fiindca imi place sa ma afund in lumea plina de magie cartilot fiindca ea reprezinta o calatorie frumoasa spre un loc plin de vise. Mult succes si tie in concurs! 🙂

  2. Frumos mod de a va transmite motivele, felicitarile mele!!!
    Cat despre raspunsul meu la intrebarea „De ce citesc?” as putea sa spun, „citesc pentru a invata sa fiu om in
    adevaratul sens al cuvantului si invat pentru a-mi putea citi propria carte.”
    Succes!!!

  3. Mi-a placut citatul din V. Hugo referitor la raceala cartilor pusa in relatie cu siguranta lor. Raceala e una aparenta, creata de mutenia lor, poate. Dupa ce incepi sa citesti, te convingi insa ca „mutul” te intelege cel mai bine si iti da si cele mai bune sfaturi. Si, in plus, e mereu aproape.

Lasă un comentariu